не получается!
Про обгоны...
Свернуть
X
-
Сообщение от General Посмотреть сообщениеВ ралли-кроссе есть похожая фишка, называется joker lap. Но там кузова и гоняют по всякой грязи, скорости гораздо ниже. Для F1 не подойдет, не безопасно.
Комментарий
-
-
Сообщение от Art2 Посмотреть сообщение... Тильке, кажется его зовут) Может у него спросить?
Комментарий
-
-
Сообщение от Art2 Посмотреть сообщениеТолько, будте конструктивны, и подумайте, прежде чем что то писать.
а лично ВАМ можно задать вопросы по альтернативным вариантам, если с ВАШИМ предложением не согласен....с ув. NR
Комментарий
-
-
Сообщение от пенсиоNR Посмотреть сообщение.....прошу прощения...
а лично ВАМ можно задать вопросы по альтернативным вариантам, если с ВАШИМ предложением не согласен....с ув. NR
Комментарий
-
-
Ну вот, собственно и получил я исчерпывающую информацию по поводу моего предложения. Привожу ответ только на второе мое письмо, в котором я уточнял свое представление возможной конфигурации трассы:
Dear Mr. ...Art2...,
Thank you for your reply. Of course I do understand your point and I do agree that a special shape of the inner obstacle part in combination with a clear seperation of the lines is possible and this will at least provide 2 identical mirrored turns. The obstacle part will then look something like a "cross" or like an "arrowhead" as you also need to provide run-off (safety-zone) inside for each turn part.
However, again this track-layout has be often proposed and discussed, and there is a clear result against it by another reason.
- Although it can be build absolutely equal, but one side will be clearly the better one in "combination with the whole circuit layout" (numbers and layouts of total left and right turns) and "with the best suspension set up for the cars". The technical team members can calculate that with their computer-programs in advance (please believe me), and all teams will use the same side immediately from the start of the practice on Friday. As only this one "good" side will be used, only this one side of the track will get better and better, more rubber on it and cleaner, and only this side will get faster and faster (it`s all about speed). At least nobody will ever use the "bad side" even under any extreme race conditions, rain or whatsoever.
The speed profil for one lap is a pure sawtooth-diagram, meaning only 2 conditions (status) exist: acceleration and braking.
Actually arond 6% to 8% of the lap time is braking and the teams still work hard to reduce this number. Therefore the asphat grip is so very decisive. Again, it`s all about speed only.
I feel sorry having no better answer for you.
Have a nice weekend
i.A. / on behalf of Tilke GmbH & Co. KG
Dirk Schneider
Senior Manager
З.Ы. Ответ пришел через час, после моего второго письма. Очень приятно)
Комментарий
-
-
Еще ссылочка на картинку которую я посылал в качетве уточнения. Не очень симпатично, но главное понятно. obgon2.jpg
Комментарий
-
Комментарий