If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Уважаемые посетители Клуба, форум обновлен.
Прошу вас писать свои пожелания и замечания в специальную тему Замечания по обновлению форума в разделе Контора.
поставил себе сегодня зимний мишлен на кватру. неожиданно опять в ахуе от мягкости, бесшумности и асфальтового поведения на асфальте. едет как на летнем, и даже мягче. ессно в пол не тормозил на 140 по асфальту очень надежно(прохватил кусочек пустого вдаль видимого участка). зимой мне он нравилсо тоже
хотя хака7 на ку3 и рав4 тоже очень здорово. правда шумновата
ГАИ УВД Гомельского облисполкомасообщила, как наказан возчик запроизошедшее в Жлобине. По данным ГАИ, ДТПзафиксировано 2 ноября. Гужевая повозкадвигалась со ...
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
"The Navara's passenger compartment became unstable in the impact and would have been unable to withstand greater loading. The chassis rail collapsed on the impacted side, allowing a significant level of intrusion into the driver's footwell."
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
"The passenger compartment became unstable in the frontal impact and the D-MAX did not achieve the minimum number of points in this test to get a three star rating, even though it scored enough points overall. Protection of the driver's head was rated as weak. The final star is struck through because dummy readings in the neck and chest indicated an unacceptably high risk of life-threatening injury. Structures in the dashboard presented a risk of injury to the knees and femurs of both the driver and passenger. Protection of the driver's lower legs was jeopardised by excessive upward movement of the brake pedal. Protection of the driver's feet was poor, owing to a ruptured footwell and pedal movement."
кста, - один из мотивов смены 1,3 тонны железа на почти 2,4, от камаза и иже с ним конечно не спасет, но от всесезонных дятлов на "классике" - практически гарантия
потому что все же лучше "он урод и не прав, а ты живой", чем "он урод и не прав, а ты в могиле"
кста, - один из мотивов смены 1,3 тонны железа на почти 2,4, от камаза и иже с ним конечно не спасет, но от всесезонных дятлов на "классике" - практически гарантия
Прокомментировать: